Kormánykedvenc médiaügynökségé Matolcsyék milliárdos tendere
Hatmilliárd forintra is rúghat annak MNB-reklámkampánynak az összege, amelyet most a kormányzati kommunikációs kampányok elnyerésében elég ügyes IMG kapott meg.
Hatmilliárd forintra is rúghat annak MNB-reklámkampánynak az összege, amelyet most a kormányzati kommunikációs kampányok elnyerésében elég ügyes IMG kapott meg.
Ahogy a szakadékba zuhant építőiparban, úgy a válságban lévő hirdetési piacon is életmentő kapaszkodó lehet az állami megbízás. Egy kis társaságnak, a korábban nagy nemzetközi cégek árnyékában dolgozó Inter Media Groupnak a válság ellenére sikerült az élre törnie: tavaly sorban nyerte a milliárdos közbeszerzéseket. Megnéztük, kik állnak az IMG mögött és hol költi el az állami cégek vagy a kormány kommunikációra szánt keretét. Ahogy az építőiparban, úgy itt is gyakran találkozhatunk Simicska Lajos nevével és a Fidesz gazdasági holdudvarába tartozó cégekkel.
Az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. által az idei médiatervezési és médiavásárlási feladatokra kiírt, hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte – közölte az eredményt a Közbeszerzési Értesítő.
Fonyó Károly cége megvásárolta az I. M. G.-től a helyi rádióadók reklámidejének értékesítésével foglalkozó Adversium Kft.-t. A cég egyik vezetőjévé a Class FM korábbi igazgatóját nevezték ki.